Friday, August 15, 2008

hur många poäng?

Jag vet inte vem som började med det eller varför men att "räkna vuxenpoäng" har varit nåt slags nöje i min generation och ju mindre poäng man har ska vara bättre... tror jag? Eller är det så att det egentligen är bättre att ha mycket vuxenpoäng för vi vill väl ändå inte vara tonåringar längre? Vi har nu villa, kombi, sätter in matpengar på ICAkort, fast jobb mm mm... face it: Vi kan nog inte låtsas längre. Men nåt som verkligen ger poäng är detta som jag skaffat:

Shite... vad hände? Jag blev av med min "Ullared-oskuld" och skaffade samtidigt deras eget MasterCard...

3 comments:

Unknown said...

Nononono! Försök inte övertyga oss andra att det är bra med vuxenpoäng bara för att du har så många ;)

Anonymous said...

Ullared, ULLARED??? Cheeezus där har jag aldrig varit.... känns aningens WT.

Anonymous said...

Klart man ska ha vuxenpoäng!
Bara att erkänna: Anti-rynkkräm, pensionssparande och veckoinköp. No more 14-is! Nu är man en tidlös kvinna som bestämmer själv - och gratis är gott! (speciellt bland hus-amorteringar, trasig tvättmaskin och bilbesiktningar) Jag är säkert miljonär när det gäller vuxenpoäng.
Lina på linjen: