Monday, May 11, 2009

I-lands problem

Idag har jag varit på jobbet 7-19, ingen rolig dag. Imorgon jobbar jag 9-18.30 likaså fredag. Min tidiga måndag (idag) gick alltså bort till möten och min tidiga torsdag (slutar egentligen 14) blir jag av med för vi har avslutning på vårt cirkus-tema och har föreställning för föräldrarna på efermiddagen. Så jag kommer väl inte loss förrän 17-17.30 nånting... kul vecka, NOT!

Men mitt i-lands problem är nu: jag ville kolla lite på TV (det största som hänt sedan rattväxeln) innan jag kojade mig... men när jag väl tryckt på alla fjärrisar till rätt inställingar så kommer det inget ljud!!! Jag blir galen! Vad ska man med surround och 5.1 ljud o allt vad i helvete det nu heter när det inte funkar?! Så jag får morra lite, ta ut kortet ur digitalboxen och sätta mig nere istället (två boxar - ett kort) det är bara lite väl stort och se på bioduken när man ska se CSI, de är ju rätt kända för blodiga närbilder...

Grattis till min svägerska Kia som fyller år idag, hipp hipp hurra!

No comments: