Tuesday, September 2, 2008

jag är Itma Hoa...

...självplågareeeeeee... minns ni den sången? Inte? Nehe... vet inte vem som skrev den men Trazan och Banarne gjorde en version som jag hade på min kära LP som gick varm när jag var liten. Jag har nåmligen blivit som Itma Hoa och ligger på spikmatta. Men inte för att plåga mig utan för att må bättre! Och det funkar! Känner mig otroligt avslappnad efter jag legat på den och nu somnar jag till och med en stund. Vem kunde tro man kunde sova på sylvassa plastpiggar? Man blir roligt prickig efter man legat på mattan!
Här kan man läsa mera!

4 comments:

Anonymous said...

Povel Ramel!!!

kajsamaria said...

just ja! tack annalena!

Anonymous said...

Sån har jag kikat på, men inte riktigt vågat köpa. Dyra ju!
Värd pengarna?

kajsamaria said...

lina: jag tycker den är helt klart värd pengarna! jag mår jättebra av att ligga på den. det gör ont, speciellt i början och det gör rätt ont att resa sig men det är en vanesak! mamma har en, kolla om du får provligga på hennes :D