Friday, September 19, 2008

vad var syftet med föregående inlägg?

Jag förstår inte egentligen syftet med "utmaningen" som jag nyss la ut... varför är det en utmaning att skriva vad man har i frysen? Tror man att nån helst plötsligt ska avslöja att man har ett lik eller annat läskigt infryst... "hoppsan, där råkade jag skriva att jag har en döing i min frys..." eller att man ska skriva om smaskiga saker man gömt i sin garderob (där kan man också ha lik enligt talsättet...) som dildos, uppblåsbara får och annat man aldrig kommer avslöja om man har... jag försökte komma på nåt "roligt" som jag har i min frys eller garderob... men sanningen är att jag har inget konstigt. Kanske nån superomodern tröja eller dylikt i garderoben men som jag använder ändå för saken är jäkligt skön... eller så har jag nåt som egentligen borde kastas i frysen men eftersom den är full har jag inte full koll på allt... Där fick ni smaskiga avslöjanden... eller?

2 comments:

Anonymous said...

Nä jag förstår faktiskt inte heller...

kajsamaria said...

men vi gör som vi blir uppmanade :)