Friday, September 5, 2008

tjejfest + en kille

Igår var jag på tjejfest hos min kompis Pernilla. Det var åtta tjejer och en kille (som ramlade in lite senare på kvällen). Han döpte vi snabbt om från Andreas till Andrea så fick han också vara tjejig, det gick ganska bra. Han var inte så tjejig men han passade in ändå. Men det är alltid intressant att vara nykter på en tillställning där de andra dricker vin (och annat) det blir väldigt långt utdragna diskussioner och annat pladder... Det var utgång senare men jag och Helena (som också var nykter) styrde kosan hemåt, det kändes ganska skönt att få komma hem och lägga sig istället för att gå ut till nåt ställe där man ändå inte hör vad någon annan säger. Ja jag säger då det... snart säger man väl frasen "när jag var ung..."

2 comments:

Anonymous said...

Ja de är fan inte långt ifrån det. :) Själv fick man visa leg igår på systemet när jag skulle handla vin. TILL MIN 30-ÅRSFEST! Kändes... bra! ;)

Unknown said...

Jag kan meddela att vi gick till The Dancing dingo och man hörde ganska bra vad man sa :)Sa jag bara för att jag inte ska känna mig så gammal!