Tuesday, October 14, 2008

Det ska vi fira... ännu mer!

Fantastiskt! Jag fick idag samma erbjudande från GP som igår fast utan möjlighet att komma till redaktionen för att ta ett kort... lite snålt tycker jag allt...

Fast kort har jag varit med på idag. Fotografen kom till förskolan och vi har tagit gruppbild och porträttbilder på alla barn. En superduktig fotograf som barnen gillade, till skillnad från förra året där flertalet barn grät och vi trodde de hade fått ärr för livet och aldrig mer skulle våga ta kort igen...

3 comments:

Anonymous said...

Hihi!
Jag kan tipsa en tidning häromkring att DEN STORA DAGEN närmar sig för dig...
klart du ska vara med i tidningen. Jätteroligt att läsa om folk som fyller år och vad de har för sig. Allvarligt!

kajsamaria said...

nej tack du bhöver INTE tipsa tidningen... o nej jag kommer inte vara med i tidningen här nere heller...

Anonymous said...

Vill tipsa om senaste numret i Sköna Hem. Känner du igen Mattias?


http://www.skonahem.com/inspirerande-hem/hemreportage/hissnande-fallhojd/