Saturday, October 18, 2008

who the f**k is Alice?

Jag är inget fan av Idol, det alla verkar titta på nu när en ny Idolsäsong dragit igång... men efter ett sms av mamma får jag börja heja på en av deltagarna i alla fall. Alice Svensson som är med är min tremänning och då måste man väl heja på släkten? Jag har massa tremänningar men jag har ingen koll på vart de håller hus eller vilka de är men jag har faktiskt ett minne av Alice då vi lekt en gång när vi var små hos hennes farmor och farfar. Coolt va? Heja Alice nu då!

3 comments:

Unknown said...

Tja! Nu blir jag faktiskt impad. Alice är helt klart min favorit av tjejerna i Idol (man är väl insatt). :)
Men mest hejar jag på Lars från Karlskoga, heja heja heja! :D

Anonymous said...

Du kan inte ha lekt med Alice när ni var små, heller!! Alice är 16 år. Du minns nog en annan tjej, Marianne i Kungälv,som är mer jämnårig med dig.Hennes mormor heter Doris och henne känner du.Hon är din pappas kusin.
Du har stor släkt!
Mammut i Alfta

kajsamaria said...

juuuuust ja!! det är marianne som jag lekt med! tokigt det kan bli :) jaja släkt som släkt eller.. haha!!