Tuesday, June 16, 2009

en hipp hemmafru

I lördags hann jag inte tvätta så mycket fasad. För helt plötsligt kom två bilar farande på uppfarten! Det var några tjejkompisar som kom med stora leenden på läpparna som sa att det bara var att följa med! Det var fruhippa på gång! Det blev en jättetrevlig dag med kermaikmålning, vin, tacos, vin, kubb, vin, quiz och lite mera vin... tack igen alla medverkande för en mysig dag (och större delen av natten med...)

Nu leker jag mest hemmafru medan mannen jobbar. Tvättar, diskar (båda i maskin, olika maskiner dessutom...hehe) och kycklingen är instoppad i ugnen. Så kan det gå när Lotta på Liseberg ska köra Bingo i sommar, då får mannen jobba och jag köra marktjänst!

3 comments:

AnnaLena said...

Kul! Synd att det var för långt bort för att jag skulle kunna vara med... :o(

Anonymous said...

Lina på linjen. Så synd. Håller med AnnaLena. Låt helskoj.

Maria said...

mmm. håller med föregående talare. synd att jag inte kunde vara med.
Men kul att nu hade kul. :)