Wednesday, November 26, 2008

1, 2, 3...30!

Då var födelsedag nummer 30 avklarad och det gick bra. Utan ångest, noja och annat tråkigt folk har när de fyller år. Största skillnaden jag märkt hittills är att jag var tvungen och kryssa för en annan ruta när jag gjorde en undersökning...


Firats har det gjort, i massa dagar och det är ju trevligt! Jag hade tillsammans med Helena 30 års fest i början av november så redan då fick jag en "födelsedag".

Helgen som gick spenderade vi i Stockholm hos Daniel och Emilie och där firade vi med gott sällskap och god mat. På riktiga födelsedagen, i måndags, blev jag väckt av D & E av skönsång och frukost på sängen! Inte dåligt alls! Igår när jag var tillbaka på jobbet sjöng barnen för mig och idag fick jag present och sång av kollegorna. Jag kan vänja mig vid denna uppmärksamhet tror jag... haha!


Imorgon kväll kommer svärföräldrarna på fika så det blir firande imorrn också! Till fikat imorgon håller jag nu på att baka cupcakes efter recept ur min Leila-bok. Det luktar väldigt gott. Jag fick fina muffinsformar av kompisar (en del av en hel påse med presenter!) som jag för första gången använder nu. Här hittar du recept på cupcakes. Jag använde detta men inte fullt ut... i grundreceptet och t o m saft från citron är det jag har gjort. Så ska jag göra någon frosting imorrn, som jag inte bestämt smak på än...






Visst är formarna fina?

3 comments:

Unknown said...

Jättefina formar! Måste varit VÄLDIGT snälla kompisar :D

Anonymous said...

Jättefina formar. Vågar gästerna ta bort dem?

Anonymous said...

Grattis i efterskott!!
Se vart Internet förde mig,vilken slump...
Hoppas att allt är bra med dig...