Tuesday, November 18, 2008

jobba, sova osv...

Det är mörkt när jag vaknar och mörkt när jag kommer hem... underbar årstid. Det gör inte bättre att arbetsveckan är APA den här veckan heller... slutade 18.30 igår (enligt schema men kunde gå tidigare för det var inga barn så sent), hade möte + planering idag till 18.30, imorrn har vi föräldramöte till 19.30 (läs 20 för det är alltid några föräldrar som ska prata liiiiiite till...) på torsdag stänger jag igen och då vet jag att det blir till 18.30... men jag har har tagit ledigt på fredag och sen måndagen också... naaaaaajs...

Förutom att vara ledig på fredag är det bästa i veckan: filmquizet igår som vi total rulade, tog hem bonus + 1:a vinst = 800 bagis att spendera på Danilo!

1 comment:

AnnaLena said...

Ja fy vad trist det är nu, man blir alldeles deppig. :o( Tur man får ställa fram lite stakar i fönstren snart som piggar upp!!