Sunday, November 16, 2008

smartast!

Hur smart är inte detta? Pannkaksrecept tryckt i locket på äggkartongen! Übersmart om ni frågar mig... jag lagar mycket mat, bakar mycket, tycker det är kul att exprementera (exprimentera? hur stavas det? båda ser konstiga ut...) men pannkakor vill jag veta mer exakt... speciellt antal ägg... så ICA har gjort livet enklare för sånna som mig... serverar receptet på ett smart sätt! Danke schön!

AK får pannkakor hos mig idag gjorda på detta recept från ICAs egna ägg (vart bor de hönorna? På lagret?)




I gjutjärnsgrytan puttrar en köttgryta men det ska bli matlådor!

3 comments:

Unknown said...

Kan avslöja att det smakade smaskens! Var hittade du receptet på pizzasalladen då, på pizzakartongen? Haha! Jag tror hönorna bor i frysdisken, mittemellan ärtorna och glassen.

AnnaLena said...

Ja det var verkligen en smart grej!! Jag brukar alltid få släpa fram min gamla, kära hemkunskapsbok jag... *kass småbarnsmamma*

Vickan said...

Experimentera