Thursday, November 20, 2008

Woohooo!!

Nu ser jag framemot mina FYRA lediga dagar! Det ryktas ju om att jag fyller jämt på måndag så då tyckte jag att jag var värd att ta ledigt, så när jag ändå var i farten tog jag imorgon fredag också... Vi tar bilen till huvudstaden och kommer tillbringa helgen på hotell Daniel & Emilie, våra kära vänner som bor där låter oss komma och våldgästa dem ett par nätter. Vi ska hitta på en massa skoj, bland annat spela sällskapsspel som vi alltid gör när vi ses och det går helt enkelt ut på att vinna över Daniel... vilket inte är så svårt... haha!

Innan man ska åka bort är det skönt att städa undan hemma så det är rent och snyggt när man kommer hem. Så jag är i full fart med att få ordning på köket som varit belamrat med grejer några dagar nu... köksbordet har sett ut som en återvinningsstation för papper eller nåt sånt... Förra helgen var vi på IKEA och köpte ett par smarta lådor för just sortering och vi hittade ett hyllsystem (som jag inte hittar på nätet) i metall som vi kommer investera i längre fram så det kommer bli ordning och reda i förrådet. Nu har jag precis invigt lådorna med diverse metall och plast och nu ska jag fortsätta med att torka undan disk...

Häpp!

No comments: