Tuesday, September 29, 2009

en lyckad kväll

I fredags hade jag några av de gamla kollegorna över på middag och sång. Middag blev det, jag gjorde lite blandad plockmat såsom kycklingvingar, vitlökstomater, korvspett, oliver mm. Efterrätt: kladdaka! Sången då? Jo, vi lekte "På minuten" (som i Dobibo, fast hemmagjort med Power Point) så vi sjöng och sprang, sen gick vi ner i biorummet och körde igång Lips på X-boxen och då blev det mera sång. Det blev en mycket trevlig och lyckad kväll!

Jag fick fina presenter. Av Kristina, som slutade ett år före mig, och hennes man fick vi bröllopspresent, en snygg ljusstake man tydligen kan bygga på och en jättefin blombukett med liljor och "trampebär" som jag tyvärr inte hann ta kort av innan liljorna började hänga...



Så här ser ljusstaken ut






Fina blommor av ex-kollegorna...




... samt fina presenter: en muffinsform i rosform, en korg att ha muffinsen i, servetter och två fina ljusstakar!
Ny förskola innebär nya baciller... och de börjar jag känna av nu... host host!

No comments: