Friday, September 18, 2009

jag jag jag jag jag

VARNING! Denna text kommer innehålla material som visar hur bra jag är, så om någon tycker att det är stötande på något vis så sluta läs nu!

Igår var min sista arbetsdag på förskolan jag var med och startade upp. Det kändes... konstigt bara. Alla frågade mig - Hur känns det nu? jag visste knappt vad jag skulle svara. Föräldrar med tårar i ögonen, kollegorna sa så fina ord om hur saknad jag kommer vara så det kändes i hela kroppen... jag trotsade svininfluensarekomendationerna och kramades hela dagen. Jag kramade barnen så fort jag kunde och föräldrarna gav mig stora kramar, några ville knappt släppa taget. Sånt berör. Jag fick så många fina presenter! Visst, jag antog allt att jag skulle få något men inte i den uträckningen! Så fina blommor, ett fint halsband, böcker, ljusstakar, te, choklad... jag kommer inte ens ihåg allt nu! De hade skrivit så fint på korten jag fick med paketen och visst förstår ni att det berör? Är detta något man kanske ska skicka med i sin CV?:





















Av någon anledning ville den här bilden vrida sig... får inte till det.. suck!









Det är en fantastisk barngrupp jag lämnar bakom mig och det är med en viss sorg... men det ska bli otroligt spännande att träffa nya barn och föräldrar på måndag!

1 comment:

Maria said...

härligt med sånna deaktioner. :) Hoppas du kommer trivas på nya jobbet. Ses på sön!! :D