Wednesday, September 16, 2009

funderingar om bröd

Igår morse körde Niclas mig till jobbet, med i bilen var hans kompis Niklas och vi började prata om Juliakaka. Niklas trodde den var borta ur sortimentet och jag sa - Neeeeej då, jag har minsann sett den nyligen... Men efter att varit i affären idag och kollade efter just Juliakaka och inte hittade den började man ju ana oråd... Så efter lite surfande nu så stämmer detta! Juliakakan är borta ur Pågens sortiment! Vi är ju tydligen inga storkonsumenter av detta bröd men nu när man började tänka på detta bröd så blev vi sugna på att köpa det... Det brödet jag trodde var Juliakaka som jag såg konstaterade jag att det var en Hönökaks liknande bröd som hette Åkes kaka eller nåt sånt, men den såg inte ut som Juliakaka... bara samma färg (typ lila/rosa) på påsen... attan!

No comments: