Thursday, March 12, 2009

Ingen blåsippa i backarna än...

Igår kändes det som våren var på väg, solen värmde och härligt väder! Idag öser det ner snö... vad hände liksom? Men det är ju typiskt.. just när man tror vintern är över så säger det pang så skrattar naturen oss i ansiktet och gör tvärtom med vädret... Enligt SMHI ska det snöa ca 5-10 cm idag och sedan typiskt göteborgsväder är att vänta, jippi... Kanske vi får användning av vår snösläde en gång till i år då. Jag har efterlyst vad detta redskap heter och efter mammas tips kollade jag in på Fiskars hemsida och enligt dem heter det snösläde. Jag vill ha vår nu!

2 comments:

Thomas said...

Ja det ska bli skit kul att komma ner också, vi försöker hälsa på en gång per år. Hoppas vi kan forsätta göra det för det är roligt att träffas. Hade gött så länge och hälsa till Niklas.

AnnaLena said...

Åh, så bra att natthärbärget är löst! :o) Kuuuuul är bara förnamnet va det ska bli!! Men jag avgudar ju U2 förstås... åtminstone old time.


Rinexin hade jag hemma, mamma bubbla nåt om dety hon med så jag provade ta en tablett imorse och ska ta en till natten. Hoppas det hjälper då! Tur att man ahr ett välfyllt medicinskåp. ;o)

Till veckan får du hålla utkik i brevlådan!