Wednesday, March 18, 2009

jag har testat mig

Här gjorde jag det, ett personlighetstest och detta blev resultatet:

Din personlighetstyp:
Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Jo, nog stämde det mesta. Mitt yrke, förskolelärare, var ju med så jag har väl valt rätt då!

1 comment:

Anonymous said...

Tänkte bara hojta till att jag läst. Tipsar samtidigt om ett bildredigeringsverktyg som är superenkelt när det gäller att göra iordning bilder för webben, nämligen Photoscape. Kram Anna Barlind