Sunday, January 11, 2009

Lite bilder...

Har suttit och grejat med datorn och telefonen en bra stund nu... Det jag har kommit fram till efter ett par timmars svärande och ropat på Niclas om hjälp är att inte använda programmet som följer med telefonen som vi installerat på datorn för att föra över bilder, musik osv... Dra och släppa i utforskaren funkar mycket bättre... nu ligger Harry på telefonen och det känns ganska okej att behöva åka kollektivt till jobbet imorrn...

I alla fall... nu har jag fört över alla bilder jag tagit med mobbekameran och här kommer litet urval:



Hockey - innan match mot Linköping









Vi sjunger på nyår med Lips till X-box








Min fina symaskin jag fått av mamma och pappa








Eldsjälsgalan 30 december i Lisebergshallen...







... här är VIP-minglet efteråt på Rondo. Jag och min vän och kollega Anna var där och
hade lattjo...







... vin ska det vara på efterfest








så här fin utsikt har vi från vår "frukostaltan"








min brudbukett








och min ring (titan ni som undrar...)








mammas och pappas hund Teo






1 comment:

Anonymous said...

Jamen du tänk dig ett scraprum. Hade jag kunnat scrappa vilket jag är totalt oförmögen att göra på riktigt, hade jag suttit med det alltid. Det blir scrappat digital varje jul, då julkorten ska göras, och det är ju också allt. :-)

Kraaaam