Saturday, January 24, 2009

swisch!

Helt plötsligt står man där igen, fredag! Det är nästan så jag stannar upp och tittar bakom mig för att se veckodagarna springa åt andra håller med ilfart! Förra fredagen: - Vad ska vi äta ikväll då? (fredagsmys måste man ju ha eller?) Igår: - Öööhhh.. oj nu är det fredag igen... vad ska vi äta? Det blev tacos i alla fall.

Vad har jag hunnit med denna veckan då?
  • jag har haft utvecklingssamtal med föräldrar...
  • ...varit på mitt eget med chifen.
  • vi har planerat vårens tema: cirkus! och delat in barnen i tre olika grupper.
  • varit på hockey (Frölunda - Södertälje)
  • knappt gjort ett skit här hemma, fast det behövs städas... julgransfoten står av någon anledning kvar i vardagsrummet... alla andra julsaker är nerpackade i lådor och bortställda!
  • fast jag har tvättat...
  • Niclas har mest jobbat

Så var det lördag. Himlen är grå och tråkig. Det blir väl att tråk-städa idag...

2 comments:

Thomas said...

Vi städade i dag, men det var skönt för alex var hos farfar och siv. Måste passa på när ungen är borta:)

Thomas said...

Ha ha ha undrar om det är så för fler killar eller om jag är själv.....Jo, jag funderade på att göra så men kruxet är att det inte är fri frakt att skicka tillbaka. Sen så får man betala direkt när man handlar på shock och de får man inte på H&M utan där får man en sluträkning på det man har behållit. Det blir så struligt att göra så från shock då vilket är lite synd.