Thursday, January 29, 2009

WTF...?!

Kom just på... det är fredag imorrn... igen! Shite... alltså, vart TAR veckorna vägen?!

Jag fick med nya körkort och tjejen i kassan tyckte jag var väldigt redig som kom ihåg att ta med mig registerutdraget för det är problem det där med namnbytena annars. Tycker att jag själv var väldigt duktig! Detta skulle annars vara typiskt mig att glömma... Skaffade nytt kort för bara 1½ år sen så jag använde samma kort på detta, men de har gjort om körkorten igen, så nu står det Transportstyrelsen på körkortet istället för Vägverket och det är ett litet "fönster" i kortet som personnumret står i av någon anledning. Dessutom blev namnteckningen fånigt liten...

Dags att återgå till matlagning: rotgrönsaker i ugn (potatis, rödbeta, morot, rotselleri), stekt kycklingfilé samt en champinjonstuvning. Vad ska du äta ikväll?

1 comment:

Unknown said...

Jag ska äta spaghetti med röd pesto. Hoppas det blir smarrigt, ska anlita halvitalienaren så det blir riktigt bra. :)

Väldigt redigt av dig måste jag säga!