Sunday, February 15, 2009

blahapp...

Igår var det alla stjärtas dag och den firade vi med... att inte göra nånting speciellt alls! Svärföräldrar + finska släktingar kom på lunch (köttfärspaj) och vi fick fina silverbestick av finnarna i bröllopspresent. När kvällen kom och melodifestivalen vankades gick jag ner till Helena och dit kom också AK. Vi gjorde falafel, supergott! Så var det dags för melodispektaklet, trodde faktiskt Amy Diamond skulle gå vidare och inte HEAT. Vad var det för grupp? Var det en parodi eller var de på riktigt...? Trummisen var jätteskum ju! Att Måns gick vidare var ju ingen överaskning och det var en catchy sång så det tycker jag var rättvist. Jag gillar Petra Mede, för de mesta, men igår hade hon lite konstiga skämt tycker jag... Vad var det för kul med att Marie (Serneholt) skulle lämnat en lapp till Måns att hon var gravid? Nä, jag saknar faktiskt Kristian Luuk!

Idag ska jag redigera lite bröllopskort och eventuellt gå ut och leka lite med vår nya kamera!

1 comment:

Maria said...

jag gillade heat. tyckte dom var bäst på hela kvällen.
förstod, som du skrev, att måns skulle gå vidare men vad jag inte fattade var att countrytjejerna gick vidare från första omgången. totalt menlös sång. och det säger en som tycker om country!

Håller med om Mede också. var inte alls lika rolig igår som förra veckan.