Sunday, July 5, 2009

alla har vi väntat

Så kom det äntligen. Regnet. Gräsmattor, blommor, rädisor you name it har väntat på dessa droppar. Solen är skön men det behövs lite svalkning emellanåt... Nu sjunker temperaturen också inomhus så det kanske blir behagligt att sova inatt. Imorse vaknade jag aptidigt och det gick inte att somna om så jag gick ner och la mig i vår fatboy och sov ett par timmar där... Det är fantastiskt skön med källare!

Nedan följer en hälsing till AnnaLena:
- Var är ni?
- Här nere, i frysen!

(Alldeles för tråkig och lång historia att förklara för alla andra...)

3 comments:

Thomas said...

Japp kan du ge dig på, förutom min Vulcanus så är Weber=kvalité. Ska nog höra med svärisarna om vi kan ställa den där i sommar istället, då kanske det blir av att vi röker lite kött. Ni får komma och hälsa på nån sommar så ska ni få lite fin amerikansk barbecue:)

AnnaLena said...

*skrattar så tårarna rinner* Försökte förklara det roliga med den historian, men Thomas fattade inte poängen. Det gör inte jag heller egentligen, men kul är det! ^^

kajsamaria said...

haha eller hur? vet inte heller poängen egentligen :D

jag kommer upp vecka 30 o hälsar på!

kram