Tuesday, July 28, 2009

ångestveckan...

Sista veckan på semestern är inte kul. För allt man tänker på att det är sista veckan... så har måndag gått och tisdagen är här. Nästa måndag är man på jobbet igen... men hösten blir en spännande höst vilket jag kommer skriva mera om senare...

Igår tog jag tag i och städade mitt skrivbord, puh! Det behövdes! Jag hängde bl a upp en anslagstavla som vi köpte sist vi var på IKEA. Andra saker jag hängde upp var tavlor i hallen. Det är min mamma som gjort dem och de är så fina! Hon är så duktig! Hon målar superfint i olja också men dessa har hon sprejmålat...



Den stora fick jag ta lite snett... alla fönster speglades i glaset... den gör sig tyvärr inte riktigt på bild men den är superfin!











Två små som inte är inglasade och som blixten gjorde lite levande... de skimrar så fint.