Saturday, December 13, 2008

en utmaning i juletider

Nu har jag blivit utmanad att göra nån slags lista igen... kan ju i och för sig göra nytta så här innan jul...

Jag har blivit utmanad av AnnaLena & Frida

Tre hårda klappar:
♥ Elvisp
♥ Vattenkokare
♥ Mobiltelefon... en cybershot tror jag att jag vill ha...
Tre mjuka klappar:
♥ Strumpor
♥ Sängkläder
♥ Ähhh.... vad svårt det var att komma på en grej till... kläder kanske (fast presentkort :)
Tre viktiga klappar:
♥ Bidrag till Stadsmissionen/Frälsningsarmén osv...
♥ Att vi tänker på de som inte har det så bra över jul... barn till alkisföräldrar, hemlösa och andra ensamma...
♥ En härlig jul med la familia

Jag får väl utmana nån också då... AK, Maria & Vickan

Idag blir det eventuellt en tur till Liseberg och sen blir det julbord på Fiskekrogen! Mumsa!

No comments: