Monday, December 29, 2008

slutet är nära

Nu är julen slut slut slut... nja kanske inte riktigt än men i stort sett. Sammanfattningsvis har julen varit mycket bra. Julafton var god mat, klappar och fika. Juldagen gifte vi oss, den dagen försvann otäckt fort! Traditionen säger ju att frun ska få en morgongåva av mannen morgonen efter bröllopet (jämställda par ger varann men ha, så jämställda är vi inte.. hehe...) men det trodde jag inte Niclas hade någon koll på alls så jag förväntade mig verkligen ingenting så det var extra roligt när han flög upp ur sängen på annandagen och hämtade ett paket ur garderoben! Diamanter, smycken och annat bling-bling är ju också tradition men som tur var är inte Niclas så traditionell av sig utan jag fick en modern present som verkligen passade att komma från honom... nämligen en sån här. Jag = superglad

1 comment:

AnnaLena said...

Sådan Queen-okunskap kan INTE tolereras! Ansök omedelbart om skilsmässa!!! ^^